четвъртък, 10 септември 2009 г.

Приятели


Приятели,тази дума е доста често употребявана,ама малко хора я разбират.Истинските приятели са малко-броят се на пръстите на едната ръка.Умните хора са казали-Познати много,приятели малко.Приятел е човекът,който ще зареже всичко и ще дойде да те разведри,когато си в шибано настроение,приятел е човекът,който те зачита и цени,човекът на когото не му пука колко пари имаш или как изглеждаш.Приятелят те разбира и цени,такъв какъвто си.Напоследък се замислих върху това дали имам приятели...Да имам,но са 3ма...айде максимум 4ма.За жалост не винаги са до мен,но аз съм кат вампир-единак,свикнала съм сама да се оправям с проблемите.Много ми е интересно,когато някой почне да се хвали колко много приятели има-има друг път.Може да има 1001 познати,но нито 1 приятел.Това всички да знаят името ти и да те поздравяват не значи,че са ти приятели.Истинското приятелство се среща по-рядко от чистата любов.Правете си сметката.Хора,ценете приятелите си,обичайте ги,не се опитвайте да ги промените.

1 коментар:

  1. точно и ясно!!!
    ти си знаеш че дечко ти Ди си е един от тея хора,дето те обичат много и ше зарежат квото и да било заради теб! <3

    ОтговорИзтриване